Liten olycka igår...

HAHA som sakt... hände en liten olycka igår.
Hade I alla fall sjukt tur!
De började med att vi lagade mat här hemma och sedan tänkte vi gå och bada lite jacuzzi.... det va värkligen skit skönt att sitta i den när det var -6 ute och satt där i 5 minuter kanske... och självklart så smart man är ska man göra "självmordet" som den nu är döpt till.
Springa ut och rulla sig i snön och sen in i badet igen... Problemet va bara att jacuzzin stog på en altan och det är som en balkong med kanske 3 meter ner från räcket på altan...
Jag springer och klättrar över räcket, nedan för räcket står det några gas tuber/ tankar som håller värmen i huset.
och alltid när vi inte har nyckel klättrar vi in den vägen, skit enkelt är det att klättra där och så aa.. skulle jag hoppa ner på tanken och vidare ut i snön... men aa... missade ju tanken och fall 3 meter ner mellan tanken och altanen.. det är kanske 50 cm mellan där och där ramlade jag ner ... SOM TUR VA! slog jag inte i nått förutom under armen lite.
kunde dött om jag slagit i bakhuvet i tanken eller hakan i altanen. hamnade sen på ryggen pga att fötterna försvann för det va så halt och gled hela vägen in till huset under altan. Ca 5 meter.... Man ligger där på ryggen så hör man idioten tyler... Fan fryser du inte , du har rullat dig i snön i 2 minuter nu... NJAAA ... jag är bara halv död....
Lever gör jag iaf och det är jag fan glad över med bara 1 LITET blåmärke på varge underarm..


Vänster underarmHöger underarm




PS. JAG ÄR INTE KLANTIG?

Kommentarer
Postat av: lollo

aaaaaaaj!

2009-01-19 @ 12:25:46
URL: http://lollopamenius.blogg.se/
Postat av: sara solvik

AJ som fan! :/

2009-01-27 @ 13:03:03
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Anna

Ajj då! De där skulle jag visst kalla för klantigt :)

2009-03-14 @ 02:13:34
URL: http://www.wall.devote.se
Postat av: Mimi

AAAAJ :O

2009-03-21 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0