ACTION BILDER

Om ni vill se bilder på MIG eller MITT LAG så finns det action bilder på: http://www.louiswalkerphotography.com/Sports/447380
Där finns det ca. 1500 bilder från 2 olika matcher . så om nått orkar är det bara bläddra .... finns lite utvalda bilder på mig på min facebook för dom som kommer åt de.... kanske kommer läggas upp här om jag har tid...
 annars finns det riktigt bra bilder på hemsidan (länken)

Annars går det jätte bra för laget ... va på bortamatch här förra helgen och vann båda matcherna med 8-3 ... 1 mål och en ass i varge match...
Går inte säga exakt vart man ligger i serien för det går efter en raking på en hemsida som man msåte betala för att för se. Men det står iaf att vi ligger 4 just nu av 26 lag tror jag att det är ... så det går bra! nästa match är nu i helgen , 2 huvsat bra matcher ska det vara sen har vi en match närsta vecka på fredag som hela skolan kommer på... kommer förmodligen vara ett band där som spelar music och så som på collage matcher och i filmerna ni vet... en riktigt hat match har det blivit i år.. vårat lag har aldrig vunnit över det här laget någonsin och därmed är dom fortfarande skit kaxiga.. den går på våran hemma plan och det kommer vara fullsatt. inställda träningar för andra sporter ... se upp för galna fans.. det va helt sjukt skoj sist det va "storsattsning"
det finns även hemsider där det är en diskusion om den här matchen och massa skitsnack om våran skola så det kommer bli skit skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0