Efter en lång tid...

Jaa min data har varit krånglig och inte funkat att logga in här.. Det är faktiskt sant..
Men för att göra hela stunden kort...

Varit iväg på några borta och några hemma matcher på senaste tiden... har vunnit 6 kankse och torskade 2, om jag kommer ihåg rätt. Har dess utom varit på en try out for Chicago show case heter det. Det är ett Regionslag från hela New England som ska presentera New England i Chicago i april, och även visa upp sig för scouter och lag.
Utagningen gick bra och jag kom med. så tyvär måste jag åka till Chicago i mitten på april på en stor turnering. *synd om mig* dess utom veckan innan blir det national i pittsburgh....*ännu mer synd om mig*

Skolan går väll sådär kan man säga... det är inte lätt!
liggen förövrigt 4 i serien på 23 lag och försöka hålla oss där så vi kan få första slutspels matchen på hemma plan.. om det blir så kan jag ju bara säga "Packed Barn"(fullsatt)... det är så man säger här borta!

Har 6 matcher kvar innan slutspel med skolan och hoppas på det bästa.. viktiga matcher i slutet.

Kommentarer
Postat av: buddah

kul och höra !



ps. är i behov av root beer! skicka hem till mig tack :)

2009-02-19 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0