AHL Match och Våran egen!

AHL matchen var sjukt roligt! riktigt bra hockey och många fina spel och FIGTHER!
Det va premiär match och han gå 1.58 sekunder innan hanskarna flög.
Redan efter 5 min hade dom droppat hanskarna 2 gånger, en upplevelse som va precs som NHL men lite mindre arena och lite sämre!
ETT STOOORT TACK till Jhonas Enroth som fixade biljetterna till mig.

Nu är det söndag och egen match väntade, mot casco bay! största hotet i maine state!

Jaa eftersom alla i laget inte är från maine så har några en några timmars resväg! Bland annat våran kära målvakt!
Lite köer var perfekt för oss , fick starta matchen med 6 utespelare och ingen målvakt, spelade ca fem miuter utan målvakt.
En av ute spelarna agerade målvakt med en riktigt fin räddning med klubban. Lyckades hålla nollan h inget insläppt.
Vi vann matchen med 6-0 och från min sida kom mitt första hatrick! 3 slagskotts mål!

Annars mår jag bra nu och känner inte av nått från mina sjuka dagar länge!

LEDIG I MORGON FRÅN SKOLAN! YIPPIE
Det blir nog en hemma dag och kolla massa filmer!

Kommentarer
Postat av: Sara Solvik :)

Sv: haha jadu du måste iallafall kunna Photoshop ;)

och sen veta hur man gör med alla koder i stilmallen och kodmallen haha

2008-10-13 @ 17:22:14
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0