REGIONAL!

Äntligen!
Nu är det bara 18 timmar kvar till nedsläpp!
Det kommer bli sjukt roligt!

Ännu roligare blev det idag när vi fick veta att om vi går till national får vi åka till pittburgh en vecka och spela i deras arena!
Bara Liiiiiite små coolt!

I morgon är det bara en match. Sen blir det en exchange-studen kväll hos finnen! Alla vi ska till Mikko och spendera kvällen där!
Jaaa, vi är ju kände på skolan som dom galna och korkade Europerna! Känns alltid sköönt.....

Måste sova nu så jag gör bra i från mig i morgon och i helgen!

Jag är inte helt säker men omjag inte minns fel så på www.meaha.com ! Tror att matcherna kommer vara uppdaterade där för både U-16 och U-18.

Hör av mig hur det gått senare i helgen!
Sen äre ju skit kul att mitt gammla Huddinge går och spöar DIF för andra gången! Häärligt grabbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0