Mycket skola och hockeyn har börjat!

Denna vecka har varit jobbigt skolmässigt. många inlämningar och sen började skolhockeyn.
På grund av det har jag inte orkat skiva så mycket...

Meeeeen, nu söndag kväll har jag ingenting att göra längre så passar på!

Riktigt roligt att skolhockeyn började, va på is hela veckan och fysade innan varge pass.
Tyvär så tränar hela skolan tillsammans nu första veckan...det finns några i B-Laget som inte är så bra , men i morgon och på tisdag så är det sista gången vi tränar tillsammans, sen börjar det!

I onsdags flög jag in med huvudet före i sargen lite så har tydligen fått en liten hjärnskakning och måste vila hela den här helgen. TRÅÅÅÅKIGT nog så måötte vi ju 92laget för att få spela lite innan regional nästa helg!
Längtar riktigt mycket, kommer bli skit skoj!

I helgen var vi och kollade på portland pirates spela mot springfield falcons, lite halv tråkig match som gick till straffar där pirates vann! jag kan säga att springfielf har en kille som kan läga staff iaf... det va en av det sjukaste straffar jag sett!

Sen sov alla exchanges killarna här hos coach och hade riktigt roligt med nya SAW 5 på film!

Lördag drog vi till basses och alex hem och hade NHL 09 turnering och kollade på lewiston på kvällen, inte lika rolig match men det slutade med förlust för lewiston med 13-4 haha .... jaa vad säger man! man kan inte ha tur gämt?

Nu sitter jag här och väntar på att få sova! Är jätte trött och sen börjar skolan 8 i morgon igen, *suck*

Kommentarer
Postat av: Löklund

Saknar dina svar på FIKs sida!

2008-11-11 @ 07:30:15
URL: http://walles.flemingsbergsik.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0