suck

jag har tyvär inte orkat skriva nu på länge, har haft jätte jobbigt i skolan... har missat första matchen nu pga mina betyg...
men förmodligen kommer jag få börja spela igen nu i veckan och missade bara 1 match...
Sen är det bara 2 veckor kvar tills jag kommer hem till sthlm igen! ska bli sjukt roligt att träffa alla!

har nu spelat 6 matcher med skollaget , en turnering där vi vann finalen med 10-0 och sen första serie matchen mot rankade 1an!, 3-3 efter full tid och efter 5 min sudden stod det fortfarande 3-3 , ganska bra resultat med några killar borta ...

Ska för övrigt försöka uppdatera bloggen lite oftare men har varit sjukt mycket i skolan så...
hörs snart igen ....

Kommentarer
Postat av: adde

tja stoffe vill man så klarar man kämpa hårt mvh adde

2008-12-09 @ 06:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0