Snow day? haha

Ibland gillar man varkligen det har landet.... Snow day ! va fan ar de?
japp tydligen om det kommer bli mycket sno eller blasigt blir det snowday! ingen skola, ingenting det ar skit dott ...
Skon sov morgon blev det och  vaknade upp utan strom eller varme! haha KAAAALLT!!!!
Va ute lite och kolla, det va kaos inatt! trad ar overallt och stromledningar pa vagarna!

Ska pa manieiacs match ikvall... hopppas man far se nagon figth idag! lange sen sist!
far spela nu , betygen fixade... G i allt och jag maste saga att det har varit 2 jobbiga veckor.... uppe till 2 pa natterna bara for att plugga? dom som kanner mig vet ju att det inte ar min grej!

Match pa sondag och turnering nasta helg! 

sen ar det bara 9 dagar kvar tills jag landar i sverige! man maste saga att det ska bli kul att komma hem ett tag! 

P.S satt pa en americans data!
 

Kommentarer
Postat av: adde

häligt stoffe kämpa på håller tummarna på att skolan går bra:)

2008-12-13 @ 20:34:27
Postat av: Löklund den äldre

Vaddå plugga?

Skall du bli professor eller hockeylirare??



Kul att du kommer hem!

2008-12-15 @ 04:15:33
Postat av: Löklund den äldre igen nu ännu äldre!

Vaddå satt på en amerikans data?



Låter läskigt, tur att du kommer hem.

Som färälder skulle jag aldrig släppa tillbaka dig igen till det landet...

2008-12-15 @ 04:17:44
Postat av: stoffe

hahha gå och lägg dig walle!

men jag tar ju bara lite semester , ska träffa sonen dig och så!

Fira julafton med släckten, sen åker jag tillbaka!

2008-12-15 @ 04:21:06
URL: http://stoffeusa.blogg.se/
Postat av: pandri

haha skönt att höra att du börjat plugga stoffe, va verkligen på tiden!

2008-12-15 @ 17:44:01
URL: http://pandris.blogg.se/
Postat av: LOUISE

"försöker hålla bloggen uppdaterad så ofta som möjligt!'' JAG TROR INTE DET VA!? ;D

2009-01-10 @ 15:13:00
URL: http://lollopamenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0